maandag 19 januari 2009

13 Online kantoortoepassingen

Het lijkt zoveel gemakkelijker om via Google Documenten samen aan een stuk te werken, maar waarom gebeurt dat nog zo weinig? Is het onbekendheid, ken ik toevallig niemand die hier gebruik van maakt of zitten er meer haken en ogen aan dan je in eerste instantie denkt. Een voorbeeld uit de praktijk: nu vullen zeven vestigingen elke maand een document in, versturen het naar een centraal adres waar alles weer samengevoegd wordt. Zou met Google Docs waarschijnlijk veel handiger gaan en veel tijd besparen. Misschien als iedereen de cursus heeft doorlopen ???!!! Dan is het tijd om de opgedane kennis in de praktijk te brengen

2 opmerkingen:

Unknown zei

Je doelt waarschijnlijk op het invullen van de jaarcijfers.
een goed idee om dit via een google-dokument te gaan doen.
Aardig punt voor de discussie bij de afsluiting!

Unknown zei

Voordeel is dat een groot deel van jouw collega's op de hoogte is van Googledocs. Hier liggen kansen. Zeker in jullie situatie met 7 vestigingen is het een goed hulpmiddel. En het lijkt zo veel op office. Er zijn veel bedrijven die alles via Google doen, calender, documenten en mail. Maar owee als Google storing heeft, dan is er miljoenenschade.