dinsdag 20 januari 2009

16 YouTube

Filmpjes bekijken doe ik eigenlijk alleen als ik er op attent gemaakt wordt. Meestal gaat het dan om iets komisch. Nu met andere ogen gekeken. Bijzondere historische opnames gezien van bij voorbeeld de inauguratie van Roosevelt in 1933. Dat staat er dus ook op! En meer dan 15.000 keer bekeken. Kennedy gaat daar nog overheen met meer dan 20.000 keer en Reagan met nog meer. Verder keek ik naar opnames van de film Oorlogswinter. Interessant. Ook de rondleiding in een bibliotheek bekeken. Vond ik erg amateuristisch en saai. Als je het wilt doen, dan professioneel. Je kunt filmpjes laten zien van lezingen en andere activiteiten. En het is misschien handig om onderdelen van de collectie onder de aandacht te brengen. De mensen weten vaak niet half wat er allemaal te vinden is in de bibliotheek, of hoe bij voorbeeld digitale media gebruikt worden.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Je bent aardig aan het doorstomen!

Ik zou ook wel eens met elkaar willen bepraten hoe we al onze digitale informatie kunnen communiceren met de klant.

Unknown zei

Dat een rondleiding stukken spannender kan, ben ik helemaal met je eens. Investeer eens in een goede promo die je voor allerlei doeleinden kunt gebruiken. Laat het opnemen door een filmer met ervaring en laat het goed in elkaar zetten. Het is een promotiemiddel en daar met je in investeren.