vrijdag 23 januari 2009

18 Library Thing

Een erg leuk ding. Makkelijk toegankelijk en als je leestips nodig hebt ben je hier aan het goede adres. Hoewel, omdat het Engelstalig is mis ik toch wel de Nederlandse insteek. Of heb ik het mis? Ik ben begonnen met een lijstje boeken en heb toen gekeken naar reacties op een titel, kwam toen bij het lijstje van iemand die dit ook gelezen had, enz. enz. Je komt van het een op het ander. Erg leuk om van alles te ontdekken, hier kom ik nog wel eens terug. Een idee om iets mee te doen op onze website. Mijn lijstje .

2 opmerkingen:

Unknown zei

Inderdaad een ding dat dicht bij ons werk staat. Hiervoor is niet moeilijk te verzinnen hoe dit inpasbar is in onze branche.

Over de werking van je link:
Als je in je bericht een link wil invoegen, dan kun je bijvoorbeeld een woord of zin selecteren, waarna je de link invoegt, dan kun je hem naderhand d.m.v. dit woord of zin wel aanklikken.

Unknown zei

Een combinatie met de catalogus, Librarything, Wikipedia, LastFm, noem maar op. Dat zou toch geweldig zijn. Gebruik maken van elkaars kracht en die van je gebruikers....